ياسمين صبري: عانيت لتطوير نفسي وانتظروا مفاجأة «رحيل»

ياسمين صبري
ياسمين صبري

تحدثت الفنانة ياسمين صبري عن حياتها الشخصية والعملية كما كشفت عن العديد من الأسرار حول مشوارها الفني.

وقالت ياسمين : عانيت لتطوير نفسي وأنا إضافة لأي رجل أكون زوجة له وبحب زي ما أنا في قمة أنوثتي الرجل كمان يكون في قمة ذكورته، وأنا في بداياتي مكنش عندي واسطة زي ما في ناس بتتوقع، وبعد تخرجي من الجامعة والدتي قالتلي هتصرفي على نفسك ولازم اشتغلي، وأحضر لجمهوري مفاجأة في مسلسل رحيل الذي يبدأ عرضه خلال أيام.

وأضافت : ظهوري قليل جداً لأني بشتغل بس، وصعب تلاقوني في حفلة حتى لو في إطار العمل، مش بغير حاجة في شكلي ولا بصبغ شعري، ولما المخرجين بيقولولي عايزين نغير حاجة معينة في شكلي برفض تماما.

وتابعت : الأمومة جزء من رسالتي في الدنيا، والفلوس جاءت لي بأقل مجهود وده يعتبر نوع من أنواع الرزق، وأنا كسبت فلوس كتير بسهولة علشان تمتعني بأفضل وأنقى الطرق، وعن حياتها الشخصية تابعت : حياتي مكانتش سهلة واشتغلت وأنا عمري 17 سنة، أول عمل لي كان في مكتبة الإسكندرية ووقتها اشتريت سيارة بالقسط وكانت غالية وقتها.

الجدير بالذكر أن ياسمين صبري تعود هذا العام لجمهورها بعد غياب 4 سنوات بمسلسل "رحيل" الذي يبدأ عرضه غدا 16 رمضان، ويشاركها بطولته محمد كيلاني، أحمد صلاح حسني، أحمد بدير، أحمد صيام، عارفة عبد الرسول، عزت زين، حازم سمير، ومن تأليف محمد عبد المعطي، وإخراج محمد عبد السلام.

ترشيحاتنا