بعد وقف برنامجها..

إيمي تاتو: «في ناس كانت ممسوكة في قضايا مخلة وشغالين في الإعلام»

ايمي تاتو تهاجم الإعلاميين بعد وقف برنامجها
ايمي تاتو تهاجم الإعلاميين بعد وقف برنامجها

أثارت خبيرة التجميل إيمي كمال الشهيرة بـ "ايمي تاتو" الكثير من الجدل خلال الساعات الماضية بعدما اعلنت عن تقديمها أول برنامج تلفزيوني لها لتبدأ حالة من الغضب على وسائل التواصل الاجتماعي حول كيفية اختيار المذيعين ومدى إمكانيتها لتقديم برنامج ما دفع المجلس الأعلى لتنظيم الإعلام بوقف برنامجها.

لتظهر في فيديو مباشر لها عبر صفحتها على الفيسبوك تهاجم فيه الإعلاميين والقناة قائلة :"أنا اشتريت هوا بفلوسي وشقايا وطلعت بيه والقناة دي مش كويسة" وتابعت قائلة :" أنا بدأت من تحت الصفر ومكنش عندي معلقة دهب ومش ذنبي إنك عاطلة أو عاطل قاعدين فى البيت انتم مشقتوش قد ما شقيت ولا تعبتوا قد ما تعبت".

مؤكدة على أنها قامت بشراء البث الهوائي قائلة :" أنا مشترية ظهوري على التليفزيون بفلوسي وشقايا وكنت بهدف إلى تقديم عروض من خلال برنامجي لإظهار جمال سيدات مصر عن طريق أطباء التجميل اللي كانوا هيقدموا تخفيضات من خلال برنامجي".

واختتمت حديثها موجهة انتقاد للإعلاميين قائلة :" أنا مش هسمي وأقول مين بس فيه ناس كانت ممسكوة في قضايا مخلة بالشرف وشغالين في الإعلام وناس كتير على التيك توك وشغالة في الإعلام وناس معرفش بتشتغل إيه وبتاخد أم مثالية معرفش من انهي اتجاه وأنا في الآخر مقعدتش في بيتي أنا بدور على لقمة عيشي ومدورة 92 راجل وكله بالأدب والذوق".

ترشيحاتنا